Rabo ClubSupport

1 september 2023 20:00

Beste leden,
De Rabobank heeft ook dit jaar weer een mooie actie waarmee we met zijn allen onze club heel eenvoudig kunnen steunen!

RaboClubSupport.png

Leden van Rabobank Amersfoort Eemland kunnen van 4 t/m 26 september een stem uitbrengen op hun favoriete club. Als je een bankrekening hebt bij de Rabobank kun je via Rabo Online Bankieren of zelfs heel eenvoudig via je Rabo App op ons mooie vv Hoogland stemmen. Het is helemaal gratis, en hoe meer stemmen er worden uitgebracht, hoe hoger de opbrengst.

De opbrengst gaan we gebruiken om de toegankelijkheid van ons complex voor mindervaliden te verbeteren. Onder andere door een verhard pad naar veld 3 en 4.

Hoe werkt het stemmen?

1. Ga via internet naar Rabo Online Bankieren of open de Rabo App op je telefoon.
  2. Ga via “zelf regelen” naar “lidmaatschap en druk daarna op de knop “ClubSupport”.
  3. Druk op “selecteer je favoriete clubs” om vervolgens naar de deelnemers te gaan.
  4. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op “stap 2”.
  5. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs. Natuurlijk is dit het moment om zoveel mogelijk stemmen op vv Hoogland uit te brengen.
  6. Druk daarna op “stemmen indienen” om je stem uit te brengen.

Probeer ook familie en vrienden zover te krijgen ervoor te zorgen dat we ook dit jaar weer een mooie opbrengst krijgen uit deze actie.

Hartelijk dank,

Het bestuur van vv Hoogland