Penalty bokaal

Winnaar Frank Hermsen Penaltybokaal

Op zondag 8 mei vond de 8e editie van de Frank Hermsen penaltybokaal plaats op vv Hoogland tijdens de jaarlijkse sluitingsdag op de club. Jongens en meisjes van de A tot en met de F hebben eerst gestreden om kampioen van hun eigen leeftijdsgenootjes te worden en in de rust van de wedstrijd VV Hoogland 1 - Fortuna Wormerveer 1 was de grote finale. Die finale werd uiteindelijk gewonnen door de jongste deelnemer van het gezelschap: Mees van der Schagt. De prijsuitreiking werd gedaan door de ouders van Frank Hermsen en de hele penaltybokaal was in de vertrouwde handen van Marco Voet die er voor iedereen een leuke middag van heeft gemaakt.