Welkom bij vv Hoogland

Beste sportvriend(in),

Door, voor en met iedereen zijn we vv Hoogland!

vv Hoogland telt op dit moment bijna 1900 leden en ieder weekend spelen er 107 elftallen een wedstijd. vv Hoogland wil een toegankelijke vereniging zijn, laagdrempelig en een plaats waar iedereen zich thuis voelt in een gemoedelijke sfeer. Zo optimaal mogelijk gebruik maken van een prachtige accommodatie en sportieve uitdagingen aangaan in een respectvolle sfeer. Voetballen bij vv Hoogland is voor iedereen haalbaar en dit in een zo veilige mogelijke, sociale en sportieve omgeving.

Samen zijn we de club en met de inspanning van elk lid houdt de vereniging ook bestaansrecht en blijft het lidmaatschap ook betaalbaar. Met een geringe inspanning van elk lid maken we het mogelijk dat iedereen kan voetballen en vele handen maken licht werk. Kijk op onze website www.vvhoogland.nl voor meer informatie hierover bij oa vacatures.

Op onze website www.vvhoogland.nl vindt je meer informatie over onze vereniging en  worden er regelmatig berichten geplaatst met informatie.

Kleding niet selectieteams:
Ieder lid (geldt niet voor mini’s en kabouters) dient een basispakket aan te schaffen bij Intersport Van Dam, Birkstraat 103, 3768 HD Soest. Dit pakket bestaat uit een v.v. Hoogland shirt, broekje en sokken. Keepers dienen een speciale set aan te schaffen.
Uiteraard kun je bij Intersport Van Dam ook een spelerstas, trainingspak en andere artikelen van de v.v. Hoogland aanschaffen. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Zie voor de v.v. Hoogland kledingcollectie de website:

Kleding selectieteams:
Indien je bij een selectieteam bent ingedeeld ontvang je van de vereniging een tas en trainingspak en zal hiervoor een toeslag bij de contributie worden doorberekend. Aan het begin van het seizoen zal er met deze leden contact worden opgenomen om dit in orde te maken

Contributie:
De contributie zal als automatische incasso worden doorbelast via ClubCollect. Je krijgt aan het begin van het seizoen een bericht via ClubCollect en kunt dan een keuze maken om de contributie in één keer of in termijnen te betalen.

Niemand Buitenspel
Sporten wil je blijven doen, ook als je geldzorgen hebt. Niet iedereen kan de contributie betalen.
Tegenwoordig hebben 1 op de 11 gezinnen te maken met financiële problemen. Dat is niet vreemd in tijden van inflatie en hoge energierekeningen. vv Hoogland is daarom aangesloten bij het Niemand Buitenspel programma. Een initiatief dat blijven sporten mogelijk wil maken voor iedereen, ook in financieel moeilijke tijden.

Informatie over hulp bij geldzorgen vind je op www.Geldfit.nl/voetbal. Wij helpen u graag op weg naar de juiste hulp. Binnen onze vereniging is Tom van Loon Financieel Contactpersoon. Hij is te bereiken op [email protected].

We wensen je tot slot heel veel voetbalplezier toe bij onze vereniging.

Namens het bestuur,
Secretaris vv Hoogland