Financiën

Penningmeester: Gerbrand van de Linde
mobiel 06-53190239

Financiële commissie:
Doel van de financiële commissie is solide  financieel  beheer  te  voeren   dat  erop  is  gericht  om  financiële  stabiliteit  en  continuïteit  van  de  vereniging  voor  de  lange   termijn  te  waarborgen.
De commissie wordt voorgezeten door de penningmeester en bestaat verder uit:
- lid sponsorcommissie
- crediteurenadministratie
- contributieadministratie
- kascommissie
Zij geven uitvoering aan het financiële beleidsplan van vv Hoogland.
Er wordt 1 keer per 3 maanden bij elkaar gezeten om financiële ontwikkelingen van de club te bespreken en knelpunten te bespreken en op te lossen.

Facturen en declaraties kunnen gestuurd worden naar: [email protected]

Als u declaratie indient bij de club kan je gebruik maken van bijgevoegd declaratieformulier

Contributie

Heeft u vragen over de inning van de contributie, toegekende bedragen door het jeugdsportfonds, geïnde boetes, geïnde inschrijfgelden dan kunt u die richten aan [email protected]
De inning van de contributie is uitbesteed aan Club Collect zij versturen de factuur en instructie hoe u kunt betalen. U ontvangt van hen een email, sms of brief met instructie.  U kunt betalen via ideal, incassomachtiging ineens of in max 4 termijnen.

Mocht u niet kunnen betalen of het niet eens zijn met de hoogte van de contributie stuur dan in het systeem van Club Collect een ticket of een mail naar [email protected]

Als je niet tijdig opzegt, voor 31 mei, dan ben je het hele volgende seizoen contributie verschuldigd.  Bij langdurige blessures, langer dan 6 maanden, kun je een verzoek indienen bij de contributieadministratie voor een korting. Deze aanvraag moet meteen bij diagnose en niet achteraf met een medische verklaring.

Sponsornota's

De sponsornota's worden opgesteld door de sponsorcommissie.  Heeft u vragen over de hoogte en/of betalingen van de sponsorfacturen dan kunt u zich richten tot [email protected]

Overige nota's

Als u een factuur van vv Hoogland heeft ontvangen in verband met  het gebruik van complex (veld/kantine), gebruik van consumpties in de kantine, bijdragen aan een doel van vv Hoogland.  Dan kunt u het bericht richten tot [email protected]

Obligatielening

Voor informatie over de obligatielening kunt u mailen naar [email protected]

Hierbij de voorwaarden van de obligatielening (pdf toevoegen)

Jeugdsportfonds

Mocht u de contributie en/of sportkleding niet kunnen betalen bij VV Hoogland voor uw kinderen dan kunt u een beroep doen op het Jeugdsportfonds.  U vindt de informatie op https://www.jeugdsportfonds.nl/

Relevante gegevens voor financiën vv Hoogland.

IBAN NL90RABO0123094054
KvK Amersfoort: 31026334