Raymond Prins terug op oude nest, Sam Rutten wordt zijn assistent

22 december 2022 22:00

Nadat Dick Kooijman had aangegeven na dit seizoen niet door te zullen gaan, werd in de Technische Commissie en het Bestuur al gauw gesproken over of Raymond Prins een optie was en dat was zeker het geval.

En dan gaan zaken snel. Na een oriënterend en een diepgaander gesprek, zijn we tot overeenstemming gekomen dat Raymond vanaf seizoen 2023-2024 weer ons Heren-1 elftal gaat trainen en coachen.
Weer, omdat Raymond dit eerder al een aantal seizoenen heeft gedaan en hij na seizoen 2019-2020 even rust heeft genomen. Dat duurde overigens niet lang, want vorig en dit seizoen heeft hij zeer succesvol een selectie jeugdteam getraind.

Als Technische Commissie en Bestuur zijn we zeer blij dat Raymond weer terug is op het oude nest. Uit contacten met een aantal leden van de spelersgroep, wordt het daar ook zeer positief ontvangen. We wensen Raymond dan ook succes en vooral ook veel plezier volgend seizoen.

Tegelijkertijd hebben we onze gedachten laten gaan over wie er volgend seizoen assistent-trainer van Raymond zou kunnen worden. In overleg met Raymond is daarbij de keuze gevallen op Sam Rutten, huidige trainer van de O23-1 en Hoofdjeugdopleidingen. Sam gaat met groot enthousiasme deze uitdaging aan. Hij heeft deze rol al even gespeeld naast Rick Hoogendorp toen deze interim- trainer was vorig seizoen. Ook Sam wensen we veel succes en zeker ook plezier in deze mooie rol volgend seizoen.

Uiteraard is er gesproken met Rik Klement, de huidige assistent-trainer.
We hebben Rik een andere rol aangeboden binnen de club volgend seizoen. Hij heeft om even bedenktijd gevraagd voordat hij een besluit neemt. We wachten dat dus af.

Namens bestuur vv Hoogland,
Nico Terschegget