IJsselmeervogels JO12-3 - Hoogland JO12-1

... (schot)
Levi Albinus (schot)

25 maart 2017 11:30

Vandaag gaat de reis naar onze noorderburen IJsselmeervogels JO12-3. Zij staan op de laagste plek met 7 wedstrijden, 0 punten, 5 doelpunten voor en 55 tegen. Er is een kans dat we vandaag gaan winnen in het vissersdorp.

Het is een prachtige lentedag, 15 graden en een lekker windje van zee. We beginnen met wind mee en zon tegen. Na 2 minuten ligt de eerste goal er al in. Een mooi afstandsschot van Mitchell vliegt hoog in de touwen. Eigenlijk is de wedstrijd nu al gespeeld. Dit IJsselmeervogels is totaal niet bij machten om ons op welke manier dan ook bij te houden. De ene na de andere goal vliegt erin. We spelen niet ons allerbeste spel maar dat kan ook niet met zo’n tegenstander. Bij rust is het 0-6

In de tweede helft worden we wat slordiger en krijgen we gewoon 2 onnodige treffers tegen door een paar hele nonchalante momenten van spelers…. Jammer, we kunnen een beter doelsaldo gebruiken.

Verder een paar hele mooie uitgespeelde mogelijkheden gezien en een paar hele attente acties waar doelpunten uit ontstaan. Het samenspel moet in de volgende wedstrijden echt beter om aan het einde van het seizoen met het beste resultaat thuis te komen. Na de wedstrijd hebben we genoten van de verdiende overwinning in het zonnetje met natuurlijk een heerlijke portie kibbeling.

Volgende week geen wedstrijd op het programma. 8 april uit tegen AFC Quick 1890 JO12-3