Overwinteren zonder zorgen

Baarn sv JO15-1

10 december 2016 13:00

Soffner, J.F.

Koploper Hoogland heeft afgelopen zaterdag geen averij opgelopen en waren veel te sterk voor Baarn. De eerste helft zat Baarn er nog bovenop, maar na 25 minuten scoorde Mick 1-0. Ondanks dat Hoogland druk uit oefende, speelde Baarn een counter mooi uit: 1-1. Een minuut later scoorde Jordy via de binnenkant van de paal, en niet veel later nog een treffer door Maury.  3-1 rust stand.
Baarn gaf niet op, maar de tweede helft vielen nog mooie doelpunten van de voet van Enzio en Mick. Met de uitslag van 8-2 gaan we ongeslagen de winterstop in met 12 gewonnen wedstrijden en 1 gelijkspel, en staan we 11 punten voor op de nummer 2. Een mooie prestatie!
Bijgevoegd nog wat plaatjes van de wedstrijd.

Eddy van Tellingen