Aanmelden

Het inschrijfformulier is zowel voor jeugd- als voor senioren. Dit is nodig voor de administratieve verwerking die de KNVB van onze vereniging verlangt. Als u de link aanklikt wordt u doorgelinkt naar de site van de KNVB waar u onze club kunt vinden door te zoeken op “Hoogland” en u vervolgens het digitale formulier kunt invullen en verzenden. U krijgt altijd een ontvangstbevestiging wanneer u of uw kind wordt ingeschreven.

Belangrijke informatie over het lidmaatschap vindt u op deze pagina. Lees deze informatie goed door voor u het formulier verstuurt.

Lees ook belangrijke informatie mbt het vrijwilligersregelement op: https://www.vvhoogland.nl/1481/algemene-info/