Voetbalkamp

Beste voetbalvrienden en voetbalvriendinnen van vv Hoogland,

Op zaterdag 22 en zondag 23 juni 2024 organiseren wij weer een onvergetelijk
vv Hoogland Voetbalkamp op de eigen velden van onze vereniging.

Deelnemers
Het Voetbalkamp is bedoeld voor alle spelers uit de JO9 t/m JO12 en MO12, dus schrijf je snel in want VOL=VOL. Om iedereen een gelijke kans te geven, gaat de inschrijving open op woensdag
20 maart om 12.00 uur. De vereniging zal tijdens het kamp zijn afgesloten en dus ook niet toegankelijk zijn voor ouders/verzorgers en bezoekers.

Programma
Het vv Hoogland Voetbalkamp begint zaterdag 22 juni om 09.00 uur en zal zondag 23 juni rond 15.00 uur afgelopen zijn. De dagen staan in het teken van gezelligheid, sportiviteit en vooral veel plezier. Op het programma staan allerlei activiteiten waaronder Clinics, diverse voetbal gerelateerde spelletjes, een stormbaan en een spetterende afsluiting.

Inschrijven en kosten
Bijdrage voor dit kamp is € 40,- per kind. Mocht uw kind sporten via het Jeugdfonds Sport en Cultuur neemt u dan aub contact op via het mailadres [email protected]

Inschrijven kan vanaf woensdag 20 maart 12.00 uur via het digitale inschrijfformulier.

Het wordt een kamp om nooit te vergeten en een mooie afsluiting van het voetbalseizoen 2023-2024. Voor vragen kunt u contact opnemen via e-mailadres: [email protected]

Vrijwilligers
Tijdens het kamp hebben wij uiteraard veel begeleiders/vrijwilligers nodig. Op het inschrijfformulier kunt u aangeven welke werkzaamheden u wilt verrichten. Wij denken hierbij aan werkzaamheden als teambegeleider, EHBO, op- en afbouwen, opruimen en schoonmaken, helpen bij ontbijt en lunch. Uiteraard ontvangt u hiervoor de vrijwilligerspunten. Deze zijn 1 punt per uur. De begeleiders van een team krijgen de volledige 10 punten omdat zij beide dagen aanwezig zijn. Het voetbalkamp kan niet zonder uw hulp!

U kunt zich via het inschrijfformulier aanmelden om te helpen met een (dag)deel voor begeleiding van een team. Wij hebben deze opties beschikbaar:
-Ochtend: 08.15 tot 13.10 (zaterdag)
-Middag: 13.20 tot 20.00 (zaterdag)
-Gehele dag: 08.15 tot 20.00 (zaterdag)
-Ochtend: 08.15-15.00 (zondag)
-Heel weekend

Wij kunnen het niet alleen, wij hebben uw hulp hard nodig. Wij maken er een gezellig weekend van!

Met sportieve groet,
Commissie vv Hoogland Voetbalkamp