Medisch

Beste vv Hooglandleden,

Sinds het seizoen 2017-2018 werken vv Hoogland en Sport Medisch Centrum Amersfoort samen. Vanaf het seizoen 2018/2019 zal er iedere dinsdagavond van 18.30-19.30 uur een sportspreekuur zijn, toegankelijk voor alle leden van vv Hoogland. In dit uur kun je binnen lopen bij de medische ruimte (via kleedkamer 1 naar binnen). Dit sportspreekuur dient als screening van klachten/blessures, zodat er advies kan worden gegeven door de (sport)fysiotherapeut van dienst. Aan het sportspreekuur zijn geen kosten verbonden. Wanneer behandelen/revalideren noodzakelijk is kan er gelijk doorgeschakeld worden en maken we een afspraak in de praktijk. Tijdens de revalidatie zorgen we dat de trainers op de hoogte worden gehouden van het herstel.

Naast fysiotherapie op de locatie Stadsring, vindt er ook revalidatie op het veld plaats op de dinsdag- en donderdagavond van 20.30-21.30 uur. Deze veldtraining maakt onderdeel uit van het behandeltraject wat we gestart zijn bij SMC Amersfoort en valt onder de normale behandeling fysiotherapie, alleen vindt deze dus plaats op het veld.

Voor meer informatie: www.smcamersfoort.nl

Voor verdere vragen kun je contact opnemen via [email protected] of bel 033-8200528.

Germen Huijser

Fysiotherapeut