Piet van Daatselaar overleden

19 augustus 2023 18:30

Hoogland, 18 augustus 2023
Gisteren hebben we het trieste bericht ontvangen dat Piet van Daatselaar op 87-jarige leeftijd is overleden. Hij is geboren op 29-2-1937 en zou zelf zeggen dat hij bijna 22 jaar is geworden….

Piet heeft zich decennialang met veel plezier en toewijding ingezet voor de vereniging. Heel veel werk achter de bar verzet en ook het materiaalteam versterkt. Tot nog niet zo lang geleden trok hij nog de kalklijnen op de velden 3 en 4.

PietvDaatselaar.png

Hij was graag gezien binnen de club en was altijd bereid om te helpen. Bijvoorbeeld het opbouwen en afbouwen van de tafels voor het klaverjassen, de laatste tijd ook nog helpen bij het schoonmaken van de kantine op maandagmorgen, bardiensten draaien, et cetera. Maar lustte zeker ook een biertje: tot voor kort schoof hij nog aan bij de vrijdagmiddagborrel van de materiaalcommissie nadat hij hen nog wat had geholpen en kwam dan vaak met mooie oude verhalen over onze mooie vereniging. Wat dat betreft is ook een levend vv Hoogland geschiedenisboek ons ontvallen.

Dat Piet geliefd en bekend was, blijkt wel uit dat zijn overlijden al in veel app-groepen is gemeld en er mooie herinneringen worden opgehaald.

We zullen met zijn allen Piet heel erg missen maar houden ons vast aan de mooie herinneringen en anekdotes.

Vanavond bij de finale van het AVK zal ons eerste team ter nagedachtenis aanPiet de wedstrijd met rouwbanden spelen.

Bij de eerste thuiswedstrijd van Heren-1 zul we uitgebreider stilstaan bij Piet zijn overlijden in aanwezigheid van de familie.

Wij wensen de families, vrienden en anderen heel veel sterkte bij het dragen en verwerken van het verlies van een markante man!
Bestuur vv Hoogland