Of we krijgen hulp, of de kantine gaat dicht!

3 oktober 2022 19:45

Beste leden,
Ik wil nogmaals een dringend beroep op jullie doen. Over het algemeen krijg ik de bezetting voor de meeste momenten in de week met vrijwilligers redelijk voor elkaar.

Maar op de woensdag en vrijdag is dat helaas een groot probleem. In overleg met het bestuur is besloten dat ik die diensten niet meer zelf doe, maar dat dit door vrijwilligers gedaan moet worden.
Het gaat om de volgende tijdsblokken:

Woensdag

• 16.00 tot 20.00 uur
  • 19.30 tot 23.00 uur

Vrijdag

• 16.00 tot 20.30 uur

Dit moet vanaf deze week geregeld worden: geen bezetting, betekent helaas kantine dicht!
Voor de woensdagavond zoek ik het liefst 1 persoon of een kleine groep. En deze personen moeten 18 jaar of ouder zijn in verband met mogen schenken van alcohol.
In de Voetbal.nl app kunt zich aanmelden voor vrijwilligerstaken. Hier kunt u vinden hoe dat in zijn werk gaat:
Instructie Voetbal.nl

Uiteraard krijgt u voor deze uren punten voor het vrijwilligerspunten systeem.
Alvast bedankt als u mij wilt/kunt helpen!

Niek Voet
Kantinebeheerder vv Hoogland