Hallo leden van vv Hoogland!

Vanaf nu kun je de mooiste foto’s van jezelf, je kind of je team omzetten in een mooi gepersonaliseerd product en tegelijkertijd de club sponsoren. Naast het feit dat het leuk is voor jezelf of je kind is het bijvoorbeeld ook leuk om je trainer/coach te bedanken aan het eind van het seizoen maar denk ook aan opa en oma, die vinden het altijd leuk om iets van de (klein)kinderen te ontvangen.

Hoe werkt het?
In het clubhuis staat een vitrinekast met voorbeelden van artikelen die je kan bestellen. Je zoekt wat moois uit en gaat naar je computer, telefoon of tablet en opent de site https://vvhoogland.fotodekbed.nl/

Vervolgens ontwerp je, geheel naar eigen inzicht,  het mooiste dekbed, fleecedeken, mok of handdoek. De mogelijkheden zijn eindeloos en alles wordt speciaal voor jou gemaakt. Als je besteld hebt kan je kiezen voor gratis ophalen op Spacelab 7 of we kunnen het naar je opsturen (verzendkosten €4,95). Van elk besteld artikel gaat 15% naar vv Hoogland!

Er zitten nog geen producten in de winkelmand.