Laatste wedstrijd van de D1 van het seizoen!!

Hercules D1

Rinze Muis (kopbal)

D-pupillen zaterdag, D1, Hoofdklasse C

30 april 2016 9:45

Vader Bruins

Zaterdagmorgen 30-04 09:45 de D1 trapt af op het hoofdveld tegen Hercules. Het seizoen is voorbij gevlogen, ik kan me nog als de dag van gisteren de eerste wedstrijd herinneren.....uit tegen...Hercules! Helaas zijn deze zaterdag Mick, Floris en Julian afwezig vanwege vakantie, maar gelukkig zijn we reeds vrij van degradatiezorgen door de winst van DOVO op Vriendenschaar vorige week. Hoogland begon traditiegetrouw goed aan de wedstrijd en het was Rinze die al vrij snel de bal tegen de lat schoot. Rens was als linksbuiten op dreef en Jesper en Joel als spits en linksbuiten. Op het middenveld waren Wouter, Rinze en Minke sterk aan de bal, en Vigo gaf als keeper leiding aan de achterhoede: Joppe en Tijmen als backs en Stan en Jens in het centrum. Helaas kwamen na de goede start  op 0-1 door een iets te korte terugspeelbal. De 1-1 viel echter snel daarna nadat de sterk spelende Tijmen een hard schot op doel gaf en Rinze met zijn hoofd de bal van richting veranderde waardoor deze in het doel verdween. Bryan kwam in de ploeg voor Joel en Hoogland ging volle bak door op zoek naar de 2-1. Deze goal bleef uit en de Hercules spits speelde zich vlak voor rust knap vrij en schoot de bal achter onze Vigo! Na rust was Hercules sterker en werden we op felheid afgetroefd alhoewel we genoeg kansen kregen op de gelijkmaker. Hercules scoorde 1-3 in buitenspelpositie (wel gevlagd niet gefloten...zelfs geen reactie op het vlagsignaal.....) De 1-4 viel daarna ook door oplettendheid in de verdediging. Dit was tevens de eindstand. We gaan ons voorbereiden op onze buitenlandse trip naar Strasbourg samen met de B1, het toernooi in Apeldoorn, het thuistoernooi en de BBQ!! Handhaving in de Hoofdklasse daar waar clubs als Vriendenschaar, IJsselmeervogels en GVVV degraderen. Goed gedaan mannen!!!! Jullie zijn gegroeid stuk voor stuk door de goede begeleiding van de trainers Ramon en Maikel!!