KVVA DA1 - VVH DA1

KVVA VR1

Hoogland VR3 (zon)

10 september 2017 10:30

Kort, maar krachtig was onze wedstrijd vandaag. Om 9.30 stonden alle dames paraat bij KVVA. Voor een aantal Into-The-Woods-gangers was het vroeg zat. De wedstrijd ging voortvarend van start. Er werd prima samengespeeld en het veld werd netjes breed gehouden. Het spel speelde zich voornamelijk af op de helft van KVVA. Anne gaf een mooie steekpass, waarop Lieke de bal over de keeper stifte. 0-1 na 15 minuten spelen! Helaas eindigde vlak erna de wedstrijd direct. In een pittig duel blesseerde een van de tegenstanders zich. Haar knieschijf zat op een andere plek dan gewoonlijk en dat betekende einde wedstrijd. Helaas! We wensen haar veel sterkte en spelen de wedstrijd binnenkort uit. A.s. zondag spelen we niet, mochten jullie ons toch willen zien, zijn we op het dorpsfeest te vinden!