Toernooi VVOG winst gaat wederom naar Hoogland

Hoogland MO15-1

Femke Schinkel (scrimmage)
Kim de Gans (schot)
Lineke Janssens (vrije trap)
Fleur Terschegget (achter standbeen)

Meisjes onder 15 zaterdag, MO15-1, Hoofdklasse C

20 mei 2017 11:30

De MO15-1 heeft de eerste prijs van het seizoen binnen,

Het toernooi bij VVOG kende een redelijk sterk deelnemers veld, met
Victoria Boys MO15-1 (Hoofdklasse)
VV Hooglanderveen MO15-1 (Hoofdklasse A)
VVOG MO15-1 (2e klasse)
VV Hoogland MO15-1 (Hoofdklasse C)

Er werd twee keer tegen iedere tegenstander gespeeld. Hieronder alle wedstrijden met hoogtepunten.

Victoria Boys MO15-1 - VV Hoogland MO15-1: 0-0 (net als de stand, geen hoogtepunt)
VVOG MO15-1 - VV Hoogland MO15-1: 1-1 (ondanks de warmte, toch het hoofd koel gehouden en het spel begon al meer op ons eigen spelletje te lijken.)
VV Hoogland MO15-1 - VVOG MO15-1: 2-0 (een goede wedstrijd tegen een oke tegenstander. Mooi gecombineerd voetbal)
VV Hoogland MO15-1 - Victoria Boys MO15-1: 1-0 (sterke wedstrijd, maar de trekker had wel vaker overgehaald mogen worden ;) )
VV Hoogland MO15-1 - VVOG MO15-1: 2-0 (mooie kopgoal van Mandy, debuut als rechtsvoor keeperster Floor en een hele goede wedstrijd als team zijnde)
VV Hoogland MO15-1 VV Hooglanderveen: 3-0 (een mooie 'derby' als kampioenswedstrijd en ook deze was weer van ons. Goede wedstrijd)

Kortom een verdiend toernooiwinst.
17 juni komen we uit op de Sparta Leeuwinnen Cup te Sparta Nijkerk.