Krachtmeting

Nils Teepe (schot)

10 december 2016 11:00

Hilbert Klok

Een winterstop duurt lang, dus staat er een oefenwedstrijd gepland tussen de JO10-3 en de JO10-2 van VV Hoogland. Niet te vroeg, want een beetje uitslapen is ook wel eens lekker. De sfeer tussen beide kampen is ontspannen: de kinderen zijn vrolijk en de ouders delen onderling plaagstootjes uit. Klaar voor een sportieve strijd. Even is er verwarring over de starttijd omdat de wedstrijd dubbel ingepland staat (om half 11 op veld 5 en om 11 uur op veld 2), maar er is snel een mouw aan te passen.

De wedstrijd begint om 11 uur op veld 5, op kunstgras. Beide teams gaan voortvarend van start. De jongens van O10-2 zetten flink druk op de helft van de O10-3, maar zij weten zich prima staande te houden.