Businessclub vv Hoogland

Businessclub vv Hoogland :

De Businessclub heeft een sponsorovereenkomst met de vv Hoogland.

Jaarlijks doneert de Businessclub 2/3 van de binnengekregen contributie aan vv Hoogland. Mede hierdoor is het voor vv Hoogland mogelijk haar doelstellingen te verwezenlijken.

Jaarlijkse activiteiten:

- In maart heeft de Businessclub een partneruitje in de vorm van een gezellig etentje.

- In juni vindt er een gezamenlijke activiteit plaats, bijvoorbeeld een sloeptocht met palingroken,  funbuggy rijden, voetbalreis Engeland, solexrijden, bierproeverij.

- Uitnodigingen voor speciale wedstrijden en de 3e Helft.

Bovenstaande activiteiten doen we samen met de 40 grotere sponsoren van vv Hoogland:  Ster-, Clubshirt-, en Businessclub sponsoren.

Wilt u ook lid worden van Businessclub vv Hoogland ?

- De ondernemer en/of de onderneming is bij voorkeur gevestigd  in de  regio Hoogland/Amersfoort.

- De onderneming wordt voor minimaal één jaar lid.

- De jaarlijkse contributie voor de Businessclub vv Hoogland  bedraagt  € 500,- per jaar.

Heeft u interesse in het lidmaatschap van de Businessclub vv Hoogland ?
 Stuurt u een dan een e-mail naar de sponsorcommissie:   [email protected]   André Brundel, of vul het contactformulier in.