Teamkledingsponsoring

Teamkleding met sponsornaamopdruk

Wanneer je voor een heel team in één keer sponsorkleding wil bestellen, dien je contact op te nemen met de  Teamsport afdeling van Intersport van Dam via  [email protected] .

Hierbij gaat het vaak om een bestelling met sponsoropdruk .
De levertijd kan variëren tussen de 12 en 15 werkdagen.

Varianten van clubkleding bekijk je in de ledenshop: https://clubs.deventrade.com/nl/vv-hoogland/
De getoonde prijzen in de ledenshop, zijn bij individuele kledingaanschaf. Bij teamkleding geeft Intersport van Dam korting op de kleding, dit geldt niet voor de netto-drukkosten van sponsornaam, cijfers en vv Hoogland logo.

Graag tot ziens hiervoor bij Intersport van Dam Birkstraat 3 Soest, of via de mail.

Individuele vv HOOGLAND kleding online bestellen

De officiële kledingshop van vv HOOGLAND is online bereikbaar.

Je vind er trainingsjacks, trainingssweater, keepers handschoenen, sporttassen en nog veel meer.

• Maatvoering; geen probleem. Onder “Bestellen” kun je kiezen uit tal van verschillende volwassen maten en kinder maten. Bij twijfel kom je gewoon langs bij INTERSPORT VAN DAM.
  • Opdruk van namen en rugnummers; geen probleem. Onder “Bestellen” kun je precies aangeven hoe je het wilt hebben.

Kortom, de vv HOOGLAND kledingshop maakt alles mogelijk op het gebied van vv HOOGLAND kleding. Neem snel een kijkje op de Ledenshop; vv HOOGLAND KLEDING.

Je bestelling in de vv HOOGLAND KLEDING shop wordt verstuurd naar INTERSPORT VAN DAM. Onder normale omstandigheden is de bestelling binnen 3-4 werkdagen af te halen. De winkel is gevestigd in Soest, Birkstraat 103. Maar je kunt je bestelling ook laten afleveren. Indien je hebt aangegeven dat de bestelling bij je thuis bezorgd moet worden, dan stuurt INTERSPORT VAN DAM je bestelling zo snel mogelijk door nadat het eventuele drukwerk is uitgevoerd. De kosten voor het afleveren worden vooraf in rekening gebracht.

INTERSPORT VAN DAM heeft ook vv HOOGLAND KLEDING op voorraad die jij gewoon in de winkel kunt aanschaffen.

logo_kader_12cm.jpg